Bize Buradan Ulaşabilirsiniz : admin@ingiltereforumu.com

Facebook İletişim : www.facebook.com/ingiltereforumu



Zaman: 20 Kas 2017 21:13

Tüm zamanlar UTC


.

Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 72 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
Yazar Mesaj
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2015 07:15 
Çevrimdışı
Araştırmacı
Araştırmacı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Kas 2014 19:10
Mesajlar: 68
Ettiği teşekkür: 4
Aldığı teşekkür: 7
Şehir: Doncaster
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü: Settlement
Vize Statüsü: Mahkeme Sürecinde
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Yorgun
Burcu: -
Arkadaşlar bana adam akıllı bi tane barister söyler misiniz üst mahkemeye gidicez önerebileceğiniz işini düzgün yapan yarı yolda bırakmayan ?


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2015 13:39 
Çevrimdışı
Sözcü
Sözcü
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2015 18:28
Mesajlar: 193
Ettiği teşekkür: 65
Aldığı teşekkür: 77
Şehir: London
Vize Durumu: Var
Vize Türü: Settlement
Vize Statüsü: Vizesini Aldı
Cinsiyet: K ♀
Ruh Hali: Heyecanlı
Burcu: İkizler
burakfenercii yazdı:
Arkadaşlar bana adam akıllı bi tane barister söyler misiniz üst mahkemeye gidicez önerebileceğiniz işini düzgün yapan yarı yolda bırakmayan ?



Merhaba. Umarım yakın zamanda olumlu sonuçlar alırsınız.Buradan isim verebiliyor muyuz?
Eğer yasaksa silinir sanırım.Kuddusi yı öneririm size.İşinde iyi olduğu söylenir hep.Arastirirsiniz zaten.Allah kolaylık versin..


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2015 19:05 
Çevrimdışı
Araştırmacı
Araştırmacı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Kas 2014 19:10
Mesajlar: 68
Ettiği teşekkür: 4
Aldığı teşekkür: 7
Şehir: Doncaster
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü: Settlement
Vize Statüsü: Mahkeme Sürecinde
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Yorgun
Burcu: -
uzun bi aradan sonra yeniden merhaba. şuan üst mahkemeye başvuru yapmış bulunmaktayız. benim ne babamdan yana ne de avukattan yana şansım var şuan onu anladım. IAC(göçmenlik mahkemesi) nin mail adresini internette buldum ve ona ilk mahkeme reddi gelene kadar mail atıp süreç hakkında bilgi alabilyodum. şuan üst mahkemenin mail adresini bulamadım. avukata sordum olayın avukatlık durumla alakası kalmadı onlar direk senle iletişime geçicekler felan dedi başından savmış gibi mail adresini istedim babanla görüş felan diyor lafı değiştiriyo ha ben umudumu kestim o ayrı dava ama merak da etmiyorum değil sadece şuanki durum nedir ne değildir onu merak ettim sizden tek ricam aranızda bilenleriniz varsa temyiz mahkemesinin mail adresini buraya yazmasıdır.Teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2015 22:34 
Çevrimdışı
Efsane Yazar
Efsane Yazar
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2013 19:31
Mesajlar: 355
Konum: Ingiltere
Ettiği teşekkür: 97
Aldığı teşekkür: 135
Şehir: londra
Vize Durumu: Var
Vize Türü: ILR
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: K ♀
Ruh Hali: Dost
Burcu: Terazi
Hayırlı olsun Burak. İnşallah kazanır ve çektiğiniz cilelere son verirsiniz. Göçmenlik üst mahkeme bilgileri asagida. Mail adresine yazar iyice ogrenirsin.

Upper Tribunal (Immigration and Asylum Chamber)
customer.service@hmcts.gsi.gov.uk
Telephone: +44 (0) 300 123 1711
Minicom: +44 (0) 300 123 1264
Fax: +44 (0) 870 324 0095
Monday to Friday, 8.30am to 5pm


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2015 22:06 
Çevrimdışı
Araştırmacı
Araştırmacı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Kas 2014 19:10
Mesajlar: 68
Ettiği teşekkür: 4
Aldığı teşekkür: 7
Şehir: Doncaster
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü: Settlement
Vize Statüsü: Mahkeme Sürecinde
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Yorgun
Burcu: -
Nil her şey için çok teşekkür ederim ama hâlâ bi cevap yok


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2015 22:34 
Çevrimdışı
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ara 2015 00:09
Mesajlar: 7
Ettiği teşekkür: 3
Aldığı teşekkür: 0
Şehir: Istanbul
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: Başvuru Hazırlığında
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Heyecanlı
Burcu: Terazi
burakfenercii yazdı:
Nil her şey için çok teşekkür ederim ama hâlâ bi cevap yok


Umarım her şey gönlünce olur...


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 28 Ara 2015 23:44 
Çevrimdışı
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2015 23:33
Mesajlar: 6
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0
Şehir: mugla
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: İkizler
merhabalar arkadaslar .. ben akif.Muğladan... dıkkatımı cektisohbetiniz.. abim ingilterede uzun yıllardır yasıyor.. yegenlerım var... daha oncekı ytıllarda aıle zıyaretı bas vurusnda bulundum ve vızelerımı sorunsuz aldım. 2007 6ay 2010 6 ay ,2011 1 yıl 2012 2 yıl vıze aldım sık sık gıdıp gelıyordum herhangı bır sıkıntı yasamadım .gırıslerım cıkıslarım gayet normalldı onlar ıcın daha sonra esımle tanıstım bu zıyaretler sonrasında.evlendık .. neden bılmıyorum .apor topar aıle bırlesımıne basvurdum ve cesıtlı sebeblerden ret aldık.. 2013.. 2 yıllık vızem devam eder haldeydı bu arada.. daha sonra aıle bırlesımınden ret aldıgım vızede. halen hazırda devam eden vızem oldugu ıcın ıng gıtmek ıstedım cunku herhangı bır ıptal ıslemı gormemıstı. gatwıck de durduruldum .. malumunuz uzere turkıye sınır dısı edıldım ...statumde degıslık daha once abımı ıcın yapmıs oldugum zıyaret seklı degısmıs ve artık ıng.esım varmıs ... bu sebebden benı alamazlarmıs.felan fıstan . gectıgımız ay yenıden aıle bırlesımıne basvurdum... 2 senearadan sonra ..tabıkı evlılıgımız ıspatları belgelerı delıdllerı daha saglam bı halde. su an beklemedeyım ..decıtıon mode:P bıraz sıkıntılı. sayenızde fatma hanımlada tanıstım .esım ıngılterede zıyaretıne gıttı kendısıyle androıd telefon uzerınden onlıne bı gorusmek yaptık... cok ıyı bır ınsan fıkırlerı cıdden dıkkate alınmalı ve ısı hakkında cok bılgısı oldugunu abartmadan soylıyebılırım.

uzattım bıraz asıl sorum su olacaktı benım ...sohbetınızın uzerıne merakımı hos gorun lutfen...

ing. aıle bırlesımıne basvurdum ver ret aldıgımı farz edersek ..abımden ve esımden dolayı aıle zıyaretı basvurusunda bulunma hakkımız varmıdır ..var ıse olurkı aldık ..hava alanında memurlar bılıyorsunuz onlar ıcın suphelı olan her durum sınır dısı olarak kabul gorulebılıyor. alırsak oradan gerı bızı gonderırlermı?


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2015 17:22 
Çevrimdışı
Hareketli
Hareketli
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Kas 2015 09:32
Mesajlar: 38
Ettiği teşekkür: 1
Aldığı teşekkür: 6
Şehir: Londra
Vize Durumu: Var
Vize Türü:
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: Koç
şu anki konum itibarı ile herhangi bir vizeye başvuramazsın,ancak red gerekçelerini çürütme imkanın varsa Londrada bu konuda avukat aracılığı ve avrupa aile birleşimi mahkemelerine başvurabilirsin ancak


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 02 Oca 2016 22:49 
Çevrimdışı
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2015 23:33
Mesajlar: 6
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0
Şehir: mugla
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: İkizler
tesekkur edrım... pek fazla bı bılgım oladıgında bekleme asamasında oldugumdan oturu su an sade sızlerın deneyımlerınızı bılıgılerınızı okuyarak takıp edıyorum..hepınızın dılıne yuregıne saglık ... var olusunuz bıle bızlere bı umut kapısı oluyor ..sıkıstıgımız konularda yardımlasmanız cok guzel tesekkurlşer.. herkeze..


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2016 14:59 
Çevrimdışı
Yeni Üye
Yeni Üye
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2015 23:33
Mesajlar: 6
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0
Şehir: mugla
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: İkizler
merhaba arkadaslar.. kasım ayı ıcerısınde basvurumu yapmıstım bu gun tam 63 gun ve konsolosluktan arandım ... benı onumuzdekı persemebe gunu konsolosluga gorusme uzerıne davet ettıler.. daha oncekı tecrubemden bılıyorum ıcımde hıc de ıyı seyler olacagına daır bır hıssıyat .. yanlıs anlasılmasın esımle olan ılıskım gercek .. beraberlıgımız ucun cu yılı fakat ılk basvuruyu kendım cok ametorce yapmıs gorusmede de bır cok seyı maff etmıstım ....

bana verebılecegınız bı onerı varmıdır . yada daha once basından boyle tahılıhsız basvuruyu ıkıncı seferınde alan arkadaslar yazabılırlermı ..nasıl bı surectır..


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 72 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye