Bize Buradan Ulaşabilirsiniz : admin@ingiltereforumu.com

Facebook İletişim : www.facebook.com/ingiltereforumu



Zaman: 08 Ara 2019 10:37

Tüm zamanlar UTC


.


Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 29 Eyl 2019 07:21 
Çevrimdışı
Araştırmacı
Araştırmacı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2019 17:58
Mesajlar: 73
Ettiği teşekkür: 20
Aldığı teşekkür: 6
Şehir: Hatay
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: Sonuçlanmasını Bekliyor
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: İkizler
Arkadaslar benim avukat belgeleri yollamisti bu mesaj geldi bana bu gun ne yapmaliyim pazar gunu geldi e mail yardim lutfen


UKVI is pleased to confirm receipt of your visa application for settlement.

We are sending this email because we have not received your UK sponsor supporting documentation.

PLEASE NOTE: UKVI is unable to consider your application without these documents.

Please ensure that you or your UK sponsor submits the documentation as follows:

We have introduced the Assisted Scanning Settlement service that means, for an additional fee, documents can be sent by you, your sponsor, agent or representative, by post to the SCANNING HUB in the UK at the address set out below, along with the Payment Confirmation, Document Checklist and Declaration. If you have applied through Access UK, the document checklist is now included as part of the application process and this must be completed and included in the documents posted to the scanning hub.
Please send your supporting documents to:
TLScontact UK Settlement Scanning Hub,
Exhibition House,
Suite 18,
Ground Floor,
Addison Bridge Pl,
London
W14 8XP.

For alternative options please visit the TLScontact website - https://uk.tlscontact.com/


If we do not receive your supporting documents within 10 working days your application will be processed based on the information provided in the Visa Application Form.

No further request for your supporting documentation will be issued.

With all correspondence please ensure you quote the above GWF reference number.

Yours sincerely,

UK Decision Making Centre


This is an automated message - please do not respond to this email address as incoming mail is not answered. UKVI contact details can be found at www.gov.uk/contact-ukvi-outside-uk


This email is intended for the addressee(s) only. All messages sent and received by the Foreign & Commonwealth Office may be monitored in line with relevant UK legislation
available at https://www.gov.uk/government/organisat ... on-charter


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 29 Eyl 2019 09:30 
Kullanıcı avatarı
kardes saygilar

mailin neyini anlamadin o kafama takildi???


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 29 Eyl 2019 18:03 
Çevrimdışı
Araştırmacı
Araştırmacı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2019 17:58
Mesajlar: 73
Ettiği teşekkür: 20
Aldığı teşekkür: 6
Şehir: Hatay
Vize Durumu: Henüz Yok
Vize Türü:
Vize Statüsü: Sonuçlanmasını Bekliyor
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Belirtilmedi
Burcu: İkizler
Kardesim biz evraklari shefiel de postaladik simdi sistem degismis avukattan ogrendim tarama merkezine yollaniyormus yeni sisteme gore bana gelen e mailde dokumanlari almadik diyor ben orda takildim gondermistik ama biz bilmiyorduk sistemin degistigini simdi avukat yarin tarama merkezine yolliyacak evraklari bu yuzden acaba uzarmi surec 3 aylik surec uzamaz insallah


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap verebilirsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderebilirsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye